Дистанційне навчання 5 клас



Х ТИЖДЕНЬ КАРАНТИНУ


25 травня 2020

Контрольна робота за рік

(Кожне завдання  оцінюється по 3 бали)
1. З якими героями пов’язані ці предмети?
Рукавичка –
Милиці –
Золотий квиток –
Капелюх –
Дохла кішка –
Пляшечка «Випий мене» -

2. Розподіліть казки на фольклорні та літературні:
«Фарбований шакал», «Казка про мертву царівну…», «Хлопчик-мізинчик», «Соловейко», «Хлопчик-Зірка», «Аліса в Країні Див», «Синдбад-мореплавець», «Пензлик Маляна», «Пані Метелиця».

3. Назви автора поезії і назву твору.
1) «Поезія землі не вмре ніколи…»
2) «На всі вершини ліг супокій…»
3) «Задзвени із глибини тихої печалі…»
4) «З дитячих раювань моїх
    Розраду несете мені ви,
   Червоні палітурки книг…»

4. Знайдіть персонажа, з яким трапилася ця халепа на шоколадній фабриці.
1) Білки навалюються на нього і скидають у сміттєпровід.
2) Жадібно п’є шоколад і зісковзує в річку.
3) Під час подорожі персонаж зменшився.
4) Роззувається і стає схожим на величезну ягоду чорниці.




ІХ ТИЖДЕНЬ КАРАНТИНУ

18-19 травня 2020

Т.Янсон «Капелюх чарівника».
 Чарівність світу мумі-тролів

1.Назвіть імена героїв за їх висловлюваннями:

1) «Клянуся своїм хвостом!»… -
2) «Я король із Каліфорнії»… -
3) «Він найліпший Мумі-троль у світі, і ми його страшенно любимо»… -
4) «Свого рідного маленького Мумі-троля я впізнаю завжди»… -
5) «Я навіть не наважуюся думати, що станеться, коли він вирветься на волю»… -
6) «Це не байка! Усе розказане  - правда.»… -

2. Визначте на що перетворилися предмети після того, як побували в капелюсі?  З’єднайте їх стрілками.

Яєчна шкаралупа                         Дивна смішна тваринка
Мумі-троль                                   Крихітний їжачок
Мурашиний лев                           Хмаринки
Пісок                                            Зів’яле листя
Сторінки словника                      Чужомовна комашня
Чужомовні слова                         Вода


3. Дайте письмову відповідь. Які приклади підтверджують думку про щасливе дитинство у Мумі-долі? 





VІIІ тиждень карантину

12 травня 2020

Туве Янссон «Капелюх Чарівника». Втілення у творі ідей доброти, щирості, сімейних цінностей


  1. Згадайте вивчене. Установіть відповідність між прізвищем письменника та його казкою.

Т.Янсон
«Аліса в Країні Див»
Г.Андерсен
«Рікі-Тікі-Таві»
Л.Керрол
«Хлопчик-зірка»
Р.Кіплінг
«Соловей»
О.Уайльд
«Казка про мертву царівну»
О.Пушкін
«Капелюх Чарівника»


2. Перегляньте уривок з мультфільму «Мумі-тролі» Капелюх

 Чарівника» ч.2, «Літо в Мумі-долі». Чи такими ви уявляли

мумі-тролів? (письмова відповідь) 
            
3. Виконайте тести.

1. Що роблять мумі-тролі взимку? (грають сніжки, катаються
 на лижах, сплять, будують фортеці).

2. Який птах повідомив мумі-тролю про весну? (грак, зозуля, жайворонок, шпак)

3. На якому музичному інструменті грав Михмумрик? (гітара, гармошка, сопілка, гуслі)

4. Де мумі-тролі знайшли капелюх чарівника? (на горі, на річці, у лузі, у полі)

5. Для чого пристосували капелюх? (головний убор, пташине гніздо, човник, кошик для паперу)




VІI ТИЖДЕНЬ КАРАНТИНУ

04-05 травня 2020

Туве Янсон «Капелюх чарівника»

1. Поцікавтеся в мережі Інтернет про скандинавські народи та їх легенди про тролів.
2. Цікаво знати: На відміну від легенд про тролів, що зародилися в скандинавських народів, тролі Т.Янсон – це маленькі миролюбиві істоти, ззовні схожі на іграшкових людей. Мумі-тролі – фантастичні істоти, що ведуть цілком людський спосіб життя, але це зовсім не люди.                                                                                              
3. Уявіть собі зовнішність такого  персонажа Мумі-троля  і намалюйте його.
4. Познайомтеся з біографією письменниці, прочитавши статтю підручника, дайте відповідь на запитання: «Що цікавого ви дізналися з її дитинства?»
5. Перегляньте художній фільм або мультик за твором Т.Янсон «Капелюх чарівника». Перерахуйте літературних героїв, що заселяють долину мумі-тролів.
6. Запам’ятайте: Літературний герой (персонаж) – дійова особа літературного твору.




VІ ТИЖДЕНЬ КАРАНТИНУ



27.04.2020

Позакласне читання за філософською новелою

 Рюноске Акутагави «Павутинка»

1. Прочитайте філософську новелу «Павутинка» (коротке повчальне оповідання) і перекажіть зміст батькам.

2. Чого навчає цей твір кожного з нас? (письмово)                                            
3. Прослідкуйте разом з батьками біблійні мотиви в новелі. (усно)


28.04.2020

Розвиток зв’язного мовлення
        Напишіть твір на тему: 
«Улюблений твір зарубіжної літератури»

за таким планом:
1) Автор і назва твору.
2) Короткий зміст (3-4 речення).
3) Які події, епізоди запам’яталися, вразили?
4) Які герої сподобалися?
5) Чому вчить цей твір?



V ТИЖДЕНЬ КАРАНТИНУ

    На 21.04.2020
 Роальд Дал «Чарлі і шоколадна фабрика». 
Доброта і щирість головного героя

1. Візьміть участь в «Солодкій вікторині», перерахуйте (запишіть) солодощі В.Вонка (переможе той, хто запише найбільше (в тексті – 29 видів солодощів).  
2. Знаючи риси вдачі головного героя, скажіть ситуації, в яких вони проявляються  (оптимізм, повага до старших, вміння дружити, вихованість, доброта, щирість).
3. Дайте обґрунтовану відповідь: Чи справедливу винагороду отримав Чарлі?                

ІV ТИЖДЕНЬ КАРАНТИНу

з 013.04.2020-17.04.2020р.

На 13.04.2020р.

Роальд Дал 
«Чарлі і шоколадна фабрика».


1. Ознайомтеся з біографією Р.Дала за підручником.  Підготуйте план презентації письменника (1. Важке дитинство. 2. Робота в нафтовій компанії. і т.д.)
2. Дізнайтеся за допомогою мережі Інтернет, як хлопчик Р.Дал і його однокласники дегустували цукерки шоколадної фабрики «Кедбері». (Цікаво!!!)
3. Прочитавши І-ХІІ розділи повісті, перекажіть зміст батькам, родичам.
4. Перевірте самі себе, що знаєте ви про «5 щасливчиків». Підготуйте коротку характеристику одного з них.
5. Виконайте письмово 5 перших завдань рубрики «Уважний читач твору «Чарлі і шоколадна фабрика».


Рубрика  «Уважний читач твору «Чарлі і шоколадна фабрика».

    Українське видавництво Івана Малковича «А-БА-БА-ГА-ЛА-МА-ГА» назвало цей твір «найзворушливішою повістю нашого часу». Перевіримо, наскільки уважно ви прочитали повість.
1. Скільки розділів у творі?
2. Протягом якого часу Чарлі ласував подарованим у День народження батончиком?
3. Скільки сортів шоколадних цукерок винайшов В.Вонка?
4. На скільки кімнат побудував В.Вонка шоколадний палац індійському принцу?
5. Скільки дорослих і дітей зайшли на  фабрику В.Вонка по п’яти золотих білетах?
6. Де жили, чим харчувалися і про що мріяли умпа-лумпи в далекій Лумпаландії?
7. Про які нові сорти цукерок дізналися гості в «Цеху Винаходів»?
8. Чому не умпа-лумпи, а білочки лущили горіхи?
9. Що перевіряли білочки, повиснувши на Веруці Солт і стукаючи по ній кігтиками?
10. Що трапилося з Майком Тіві в телевізійному цеху?
11. Чому саме Чарлі містер В.Вонка вирішив подарувати фабрику?
12. Що сталося з родиною Чарлі?

Терпіння вам, діти! Перегортайте сторінки, читайте і знаходьте відповіді!

На 14.04.2020р.

Роальд Дал
 «Чарлі і шоколадна фабрика». 

Цікаві пригоди на казковій шоколадній фабриці містера Вонки


1. Підготуйте письмові відповіді на 6-10 запитання рубрики «Уважний читач твору «Чарлі і шоколадна фабрика».
2. В повісті знайдіть цитати, які характеризують умпа-лумпів і намалюйте якими ви їх уявляєте.
3. Проведіть віртуальну екскурсію «Шоколадна фабрика Вонка». Розкажіть про дива, які можна побачити в окремих цехах.  
4. Перегляньте фрагменти фільму «Чарлі і шоколадна фабрика» (режисер Т.Бертон, 2005 р. США). Порівняйте свої уявлення про чарівну шоколадну фабрику з баченням режисера.
5. Уявіть себе в образі Чарлі і від його імені розкажіть про цікаві  пригоди на шоколадній фабриці.


                                                

ІІІ ТИЖДЕНЬ КАРАНТИНУ

з 06.04.2020-10.04.2020р.


Марина Іванівна Цвєтаєва
«Книги в червоній палітурці »
30.03.2020 – 05.04.2020

1. Познайомтесь із біографією М.Цвєтаєвої та історією написання вірша «Книги в червоній палітурці», прочитавши статтю в підручнику.
2. Прочитайте вірш «Книжки в обкладинках червоних» і виділіть окремі закінчені епізоди, відповідно до плану.
План
             1.Прощальний привіт дитинства.
             2. Як добре з книжкою вдома.
             3. Разом з героями книжок.
            4. Мрія про повернення в дитинство.

3. Зверніть увагу на діалог дівчинки з матір’ю. Попрацюйте над інтонацією. Мама говорить суворо, спокійно. Дочка – з проханням, але наполегливо.
4. Виберіть інтонацію до кожної частинки вірша. (Розповідна, таємнича, схвильована, мрійлива, радісна, дружня).
5. Навчіться читати вірш відповідно до зроблених висновків і вивчіть напам’ять.
6. Дайте письмову відповідь: Імена яких знаменитих філософів, композиторів і твори якого письменника згадано у вірші?


          Контрольна робота 

за творчістю Льюїса Керрола,     Марини Цвєтаєвої

06.04.2020  –  12.04.2020

Початковий рівень та середній (по 0,5 бала)
1. Серед героїв книги «Аліса в Країні Див» немає:
а) Шаленого Зайця;
б) Капелюшника;
в) Тритона;
г) Грифона.
2. Час, про який писав Л.Керрол в книзі, це доба правління королеви:
а) Вікторії;
б) Єлизавети;
в) Анни Стюарт.
3. В образі Казна-Що-Не-Черепахи висміяно тогочасну:
а) політичну систему;
б) систему охорони здоров’я;
в) систему освіти.
4. Справжнє прізвище Л.Керрола
а) Клеменс;
б) Сетон-Томпсон;
в) Доджеон;
г) Таіне.
5. У вірші М.Цвєтаєвої «Книги в червоній палітурці» згадано знаменитого філософа:
а) Платона;
б) Діогена;
в) Сократа;
г) Арістотеля.
6. Кульмінацією твору можна вважати:
а) божевільне чаювання;
б) виступ Аліси на суді;
в) розмову Аліси з Чиширським Котом;
г) гру в королівський крокет.
7. У вірші М.Цвєтаєвої «Книги в червоній палітурці» згадано імена таких композиторів:
а) Бах, Шопен;
б) Гріг, Шуман;
в) Штраус, Кюї;
г) Моцарт, Гріг.
8. Продовжте  речення: Фантастика – це …
Достатній рівень (3 бали)
1. Стисло розкажіть про одну із пригод Аліси в Країні Див. (опишіть)
Високий рівень (5 балів)
1. Висловіть своє судження про значення книги в житті своїх ровесників та своєму власному.


Опрацювати до 03.04.2020р.

Роальд  Дал

 «Чарлі і шоколадна фабрика»


1)   Познайомитися з життям Р. Дала та історією написання книги  «Чарлі і шоколадна фабрика» (підручник 5 класу)
2) Прочитати (переглянути, хто читав влітку) книгу  «Чарлі і шоколадна фабрика».
3) Усно переказати батькам історію життя Чарлі Беккета та його найзаповітніше бажання
4)  Записати: імена дітей-героїв, риси характеру та вчинки, що їх характеризують.
Як вони попали на фабрику В. Вонка?5)  Підготувати коротку письмову розповідь «В. Вонка-цікава людина»
 

Немає коментарів:

Дописати коментар